keskiviikko 17. lokakuuta 2012

Minne se syyskuu katosi?

Miten aika käy näin nopeasti? Yleensä aamulla viimeinen tunti ennen töihin lähtöä hujahtaa nopeasti, mutta nykyään näemmä myös syyskuu! Syyskuut ovat yleensä täynnä uusia kursseja ja aktiivista aloitusta yhteen sun toiseen kissanristiäiseen.

Minä olen aloitellut uusia kässykursseja, jumppakursseja, teoreettista opiskelua ja uuden työn, eiköhän siinä ole ihan tarpeeksi? Ja tietenkin ihmisen pitää aloittaa uusia käsitöitä -ainakin mielessään.

Ostin hyvänväristä muhkuraista lankaa ja  tein kaulaan talvenvastustajaa.

 - Oliks ihan pakko? Pyydä mallisi muualta.

 - Minä minä, minä haluan olla malli! Onko nyt hyvä ilme? 
Ihan voitais lähteä kissakävelylle vai mikä catwalk se on?

Jotkut vaan aina innostuvat kaikesta - on sitten koira tai ihminen:)

ps. Kauluri on kyllä ihan itselle tehty.

6 kommenttia:

  1. Oih mitä linssiluteita :D Kuinka kiltisti he ovatkaan malleina!!!- On tuo asustekin ihan hiano :D

    VastaaPoista
  2. Mäkin haluan tollasen.

    T: Pikkusisko

    VastaaPoista
  3. Ihana poseeraus:) ja ihananvärinen kauluri!

    VastaaPoista
  4. Sopii molemmille malleille ja ehkä sinullekin, jos mallit suostuvat sitä joskus sinulle lainaamaan ; )

    VastaaPoista
  5. Vanilla ԁеsires cigarette through Gгeеn Smokе cigaгetteѕ has made my life a rіch, silky
    and smooth experiеnce. This ρartіcular е-cig οffered the flavorsome taste associated ωith truе vanilla flаvοuring.
    I am definitely lookіng foгwаrd tο
    try thе smoοth chocolаte flaѵor tοo.


    Take a look at my blog ... green Smoke kr808D-1

    VastaaPoista